×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح ده‌ها طرح عمرانی بسیج سازندگی در جزیره هرمز + فیلم

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، فرهنگ جهادی را به عنوان یک گنجینه گرانسنگ یاد کرد و گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی؛ تنها راه حل مشکلات کشور، اقدامات انقلابی و جهادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: ۷۵ سال پیش، رژیم غاصب صهونیستی با حمایت از سوی آمریکای جنایتکار، کشور فلسطین را با زور تحت اشغال خود در آوردند.

به گفته وی، در طول این سالهای متمادی، مردم فلسطین با استفاده از سلاح‌ و عملیات های مختلف از جمله عملیات طوفان الاقصی در برابر اسرائیل ایستادگی کردند و با این اقدام ارزشمند، فرهنگ مقاومت را در سراسر جهان گسترش دادند.

وی ضمن بیان اینکه گروه های جهادی، موتور محرک فرهنگ جهادی برای کشور است، ابراز داشت: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، ایران دوباره متولد شد و به تمام دنیا ثابت کرد که می توان با عزم و اراده و هم بستگی در مقابله با استکبار جهانی ایستاد.

سردار سلیمانی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف استکبارجهانی این است که با تحریم، تورم، جنگ های تبلیغاتی، از بین بردن هویت مردم ایران و… مانع پیشرفت و شکوفایی ایران شود‌.

وی افزود: فرهنگ جهادی موتور محرک، خدمت خالصانه به مردم کشور است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند: جزیره هرمز به نگین انگشتر برای کشور ما به شمار می آید.

سردار سلیمانی بیان داشت: با پایان همه گیری کرونا، هم اکنون شرایط برای انجام فعالیت های جهادی در اقصی نقاط کشور، به ویژه جزیره هرمز مساعد است. دولت مردمی خدمتگزار، تمام مسئولیت های اداره کشور را برعهده دارد و همه ما باید این فرصت را در جهت ارتقا و سازندگی کشور غنیمت بشماریم.

این مسئول عنوان کرد: جزیره هرمز باید در چارچوب یک طرح مشخص و با حفظ هویت فرهنگی آن ساخته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اذعان داشت: توجه به اقتصاد و وضعیت معیشتی مردم، توسعه بهداشت و درمان، ارتقا سطح کیفی آموزش در مدارس جزیره، اشتغالزایی بومیان، احداث نیروگاه خورشیدی در جزیره هرمز، ایجاد زیر ساخت های فرهنگی جزیره و … است که تمام این موارد برای جزیره هرمز توسط بسیج مستضعفین کشور؛ در نظر گرفته شده است.

وی نقش زنان را در عرصه های جهادی تاثیر گذار و حائز اهمیت قلمداد کرد.

سردار سلیمانی ابراز داشت: امید می رود با همکاری و تعامل سازنده بامسئولان استانی بتوانیم مشکلات مردم را حل و فصل کنیم و به زودی بتوانیم چهره جزیره هرمز را به یک جلوه تمدن نوین اسلامی و ایرانی تبدیل کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: برای ساخت یک مجموعه اقامتی برای مسافران در جزیره هرمز اقدامات لازم انجام شده است.

شایان ذکر است با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، ده‌ها طرح عمرانی بسیج سازندگی در جزیره هرمز به بهره‌برداری رسید.

این پروژه ها شامل ۵۵ هزار متر مربع آسفالت، ۵هزار متر مربع جدول گذاری، ۱۰هزار مترمربع سنگفرش و اینترلاک و ۵۸ تیر چراغ برق در جزیره هرمز است که با همت سپاه امام سجاد (ع)هرمزگان و توسط بسیج سازندگی به اجرا درآمده است.

سردار سلیمانی مجموعه ای از طرح های توسعه شهری جزیره هرمز از جمله طرح زیباسازی و بهسازی معابر و دیوارهای جزیره و نیز المان طرح بوم‌گردی جزیره را نیز پس از بازدید، مورد افتتاح قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo