×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تلاش شهرداری منطقه ۴ برای افزایش امنیت شهروندان قابل ستایش است/ روشنایی سواحل غربی شهر بندرعباس به رونق گردشگری شبانه و افزایش امنیت کمک کرده است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سرهنگ دولتیاری در دیدار علی پاسلارزاده شهردار منطقه ۴ که به همراه معاونان و مدیران شهرداری منطقه ۴ به مناسبت هفته ناجا انجام شد، بیان داشت: یکی از مولفه های کاهش جرائم در محلات، افزایش روشنایی معابر، بوستان ها، پارک ها و اماکن گردشگری است.
دولتیاری اظهارداشت: طی دو سال اخیر اقدامات قابل تقدیری در منطقه ۴ شهرداری بندرعباس رخ داده و شاهد افزایش روشنایی و کاهش جرائم و سرقت شده ایم. توسعه فضاهای تفریحی و زیباسازی محلات و نوار ساحلی در افزایش احساس امنیت میان شهروندان موثر بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس تاکید کرد: ساحل بندرعباس به عنوان یکی از امکان مهم گردشگری شهر بندرعباس به حساب می آید که تا پیش از این شب ها قابل استفاده و تفریح نبود، اما با تلاش های مهندس پاسلارزاده و همکارانش شاهد تغییرات گسترده و تاثیرگذار در افزایش امنیت و رونق گردشگری شبانه در نوار ساحلی سورو و پشت شهر شده ایم.
همچنین در ادامه این دیدار، علی پاسلارزاده شهردار منطقه ۴ بندرعباس عنوان کرد: نیروی انتظامی نهادی است که به صورت شبانه روزی در حال خدمت به جامعه و مردم هستند، امنیت و آسایش خاطر شهروندان را در محیط شهر و زندگی آنها فراهم می نمایند که قطعا تعامل و همکاری این نهاد با شهرداری امنیت اجتماعی بیشتری را به همراه دارد.
وی با تأکید بر هم افزایی و همکاری نیروی انتظامی با شهرداری، گفت: این امر موجب ایمنی و امنیت بیشتر در خصوص معضلاتی است که گاهی اوقات باعث ایجاد خسارتهایی به شهرداری، شهر و ضایع شدن حقوق شهروندان می گردد.
پاسلارزاده تصریح کرد: شهرداری به عنوان نهاد اجتماعی و فرهنگی و نیروی انتظامی به عنوان نهاد انتظامی در شهر دو ضلع از اضلاع توسعه و آبادانی شهرنشینی هستند.
پاسلارزاده در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: این مناسبت فرصتی است تا از زحمات ارزشمند شما حافظان نظم و امنیت جامعه تقدیر و تشکر نماییم.