×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تعیین وقت ملاقات با استاندار فقط از طريق سایت استانداری و سامانه سامد انجام می شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،« حبیب بهادری » در گفتگویی خبری با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای ارتباط مستمر مردم با مسئولان در راستای سیاست های دولت مردمی، عنوان کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، سه روز در هفته با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت تلفنی پاسخگوی مردم هستند.

وی ادامه داد: مردم شریف استان هرمزگان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مرکز سامد، مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مدیران مربوطه مطرح کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسى و امور حقوقی استانداری هرمزگان افزود: امکان ارائه درخواست ملاقات حضورى مردم با استاندار هرمزگان، از طریق صفحه ملاقات با استاندار در سایت استانداری هرمزگان به نشانی اینترنتی hormozgan.ir فراهم شده است.

بهادری تصریح کرد: همچنین مردم سراسر استان از این پس برای دریافت وقت ملاقات با استاندار باید به سایت سامانه سامد به نشانی اینترنتی http://111.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی گفت: با هدف اثر بخشی بیشتر و پیگیری مستقیم مسائل مردم، از مدیران مربوطه نیز دعوت خواهد شد تا در زمان دیدار مردمى استاندار هرمزگان حضور داشته باشند و مشکلات مطرح شده به سرعت بررسی و پیگیری لازم برای رفع آن انجام شود.

 

 

برچسب ها :