×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مراسم معارفه مجتبی معین وزیری مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و تودیع هادی ابراهیمی امشب و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئوفی معاون سیاسی استانداری هرمزگان و جلیلی مدیرکل امور استان‌ها و جمعی از کارکنان این اداره کل برگزار شد.

حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم که بدلیل پروتکل‌های قرمز کرونایی به صورت محدود برگزار شد، بیان داشت: تلاش کنیم تا عدالت در عرصه‌ای که مسئولیت آن را داریم، محقق شود.

وی بیان کرد: از خدا می‌خواهیم دل‌های ما را راغب کن تا به سمت تشکیل دولت کریمه حرکت کنیم و علامت آن دولت، عزیز بودن اسلام و اهلش و ذلیل بودن نفاق و اهلش است.

حسینی خاطرنشان کرد:در دولت اسلامی در حال خدمت هستیم و ممکن است ریخت و قیافه من به کارگزاری نظام جمهوری اسلامی نخورد اما به حرمت اسلام باید حدودی را رعایت کنم.

وی همچنین تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی امانت است و این امانت صاحب دارد چرا که بعد از ۴۳ سال تهدید و تحریم و خارج از پیش بینی همه استراتژیست‌های عالم سر پا ایستاده و خون ۳۰۰ هزار شهید نشانه توجه به این نظام است.

حسینی تصریح کرد: این جایگاه امانت است و عزیز ساختن اسلام و اهلش باید در مدیریت ما عزیز شوند.

وی گفت: ما در وزارت مردم پارادایم مدیریتی‌مان در این است که هر چه و هر روز خودمان را ارزیابی کنیم و مساله ما عدالت است و باید خودمان را فدا کنیم.

معاون وزیر کار بیان داشت: وزیر ما امروز تحت هجمه‌های رسانه‌ای قرار گرفته چون در حال مبارزه با تبعیض است و برقراری عدالت هزینه دارد.

حسینی افزود: هم آوا شدن با وزیر یک ضرورت است و نمی‌شود که در استان‌ها روش دیگری در کار باشد و آقای معین وزیری وامدار فلان نماینده و فلان ستاد نیست اما وامدار امام و شهدا است و تا در این جایگاه قرار دارد باید خود را در مسیر حرکت دهد.

معاون وزیر کار همچنین گفت: ما فرصت نداریم و باید در عمل به شعارها با همت عمل کنیم و مفهوم عدالت را به مفاهمه با کارمندان خویش بگذارید تا خدمت به مردم که یکی از راههای سلوک است، معنای حقیقی خود را پیدا کند.

وی تاکید کرد: از ستاد وزارتخانه از آقای معین وزیری حمایت خواهد شد تا بتوانند راهبردهای وزارتخانه را بخوبی پیگیری کنند.

در این مراسم رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان و جلیلی مدیر کل امور استان‌های وزارت کار نیز به بیان نکاتی پرداختند و از تلاش‌های هادی ابراهیمی نیز تجلیل شد.

برچسب ها :