×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
کشف محموله ۲۵ تنی روغن نباتی احتکار شده در بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،

عباس مویدی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشف محموله های مذکور در مانور نظارت بر کالاهای اساسی و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان صورت گرفته تصریح کرد: محموله شامل ۲۵ تن روغن نباتی در انباری در بندرعباس کشف و ضبط و روانه بازار مصرف شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با مفسدین اقتصادی، اظهار کرد: بازرسین این سازمان به صورت مداوم و در دو شیف صبح و عصر از مغازه های سطح استان بازدید و بر توزیع کالاهای اساسی نظارت مستمر دارند.

مویدی تاکید کرد: از شهروندان محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف و احتکار مواد غذایی جهت برخورد با این موارد به بازرسین جهاد کشاورزی یا سامانه ۱۲۴ مراجعه کنند.

فعالیت کشتارگاهها در هرمزگان شبانه روز شدمویدی بااشاره به کشتار مرغ طبق روال گذشته و نبود مشکل درتامین نیاز مردم استان به گوشت مرغ و تاکیدات مقام ارشد استان به تداوم و استمرار تهیه و تامین گوشت مرغ و اقلام اساسی در سطح استان گفت: به طور شبانه روز اکیپ های نظارت و بازرسی به منظور توزیع منظم در تمامی شهرستانهای تابعه برای جلوگیری از ایجاد مشکلات هدایت شده و تامین آسایش هم استانی های گرامی به صورت مدیریت شده، فعال هستند.

وی افزود: بااهتمام وسعی مسئولان و کارشناسان مجموعه سازمان و دستگاههای اقماری جهادکشاورزی استان در عرضه و تقاضا گوشت مرغ و اقلام اساسی تعادل وجود دارد و تا زمانیکه ضرورت ایجاب کند در کنار تولیدکننده و مصرف کنندگان حضور فعال خواهیم داشت.

مویدی اضافه کرد : مرغ، تخم مرغ، شیر و روغن به اندازه کافی در کشور تولید می شود و کشتارگاه ها که پنج شنبه شب‌ها و جمعه تعطیل هستند امشب فعالیت خواهند کرد تا فردا مرغ گرم در سطح استان عرضه شود.

مویدی بیان داشت: در نخستین روز از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان هرمزگان از ساعات نخستین بامداد، ۲۵ اکیپ نظارتی در سطح استان با مراجعه به صنوف، عمده فروشیها، فروشگاههای زنجیره ای و نانواییها اقدام به کتنرل قیمتهای کالاهای اساسی کردند.

وی عنوان کرد: تا ظهر جمعه به تعداد ۳۰۰ بازدید از نانوایی ها و سایر صنوف به عمل آمده و مشاهده شد کالاهای اساسی، به ویژه مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن مورد نیاز خانوار با قیمتهای مصوب در اختیار مردم قرار گرفته است.

به گفته مویدی، در برخی از فروشگاهها نیز، بنا به وجود روغن از روزهای قبل، عرضه آن به قیمتهای قبلی ادامه داشت. هر کدام از اکیپها شامل سه نفر بوده و در مجموع بیش از ۸۰ نفر در اجرای این طرح شرکت کرده و نظارتها همچنان ادامه خواهد داشت. گزارشات تهیه شده توسط اکیپهای نظارتی، بصورت روزانه و در اسرع وقت به ستاد ارائه و با کلیه تخلفات احتمالی بطور قانونی برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.