×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
نیروهای بسیج و سپاه در کنار مردم زلزله زده هستند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار اباذر سالاری در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای رخداد این حادثه، با استفاده از ظرفیت شهرهای همجوار؛ نیروهای سپاه از شهرستان های لنگه، بندر خمیر و گروه های بسیج و جهادی به منطقه اعزام شدند و امدادرسانی با اولویت نجات جان مردم از زیر آوار آغاز شد.

وی با اشاره به حجم بسیار گسترده تخریب منازل گفت: در برخی مناطق خسارتها بیشتر گزارش شد که تمرکز بر امداد سریع قرار گرفت .
سردار سالاری افزود: با تعامل و همکاری با سایر نهادها و دستگاه های خدمات رسان، رفع محدودیت راه ها، کوچه و معابر در دستور کار قرار گرفت.
سالاری همچنین از اعزام برخی ماشین الات عمرانی و ساختمانی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: نیروهای امدادی سپاه پس از بازگشایی معابر در کنار نیروهای هلال احمر برای استقرار و نصب چادرها جهت اسکان زلزله زدگان هستند.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تأکید کرد: سپاه با استفاده از تمام ظرفیت های خود در گام بعدی نیز برای اسکان موقت و هم چنین زمینه سازی برای احداث منازل زلزله زدگان در کنار سایر مجموعه ها یاری رسان و در خدمت مردم خواهد بود.
گفتنی است: فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در ساعات اولیه با همراهی نیروهای بسیج و جهادی در منطقه حضور یافت و از نزدیک آخرین وضعیت را مورد بررسی قرار داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.