×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دفتر تجاری و اقتصادی دو جانبه در بندرعباس و عمان راه‌اندازی شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، محمدرضا صفا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در نشست مشترک اعضای اتاق بازرگانی و تجار عمانی که با حضور استاندار مسندم، معاون وزیر راه و حمل و نقل عمان و رئیس اتاق بازرگانی مسندم برگزار شد، اظهارداشت: تجار و بازرگانان هرمزگان با تجار و بازرگانان کشور عمان از قدیم الایام مراودات تجاری داشتند و تجار و دریانوردان استان هرمزگان با مردم عمان ارتباط نزدیکی دارند به نوعی که همواره بین بنادر و جزایر هرمزگان با استان مسندام و بندر مسقط روابط تجاری برقرار بوده است.

وی افزود: خشکبار، ادویه و سایر محصولات هرمزگان توسط شناورهای سنتی و لنج‌ها به سمت عمان حمل و از آن سو لیموی خشک و سایر محصولات عمان در طول تاریخ به این سو وارد شده است و هم اکنون نیز این روابط برقرار است و در صدد تقویت آن هستیم.

صفا تاکید‌کرد: با استمرار روابط تجاری و رفت و آمدهای اهالی هرمزگان به کشور عمان، پیوندهای فرهنگی و اجتماعی عمیقی شکل گرفته است و همین امر موجب شده است که دو ملت دارای اشتراکات فراوان اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و تجاری باشند.

وی ابرازداشت: اشتراکات در موضوعات مختلف می‌تواند موجب تحرک بخشی به مراودات اقتصادی طرفین و بهره‌گیری از توانایی‌های متقابل در راستای میل به اهداف عالیه باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تاکید‌کرد: در راستای توسعه مراودات و تجارت و برنامه‌های اقتصادی درخواست داریم با گشایش دفتر تجاری و اقتصادی دو جانبه در بندرعباس و استان مسندامِ عمان موافقت شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo