×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهدا بدون هیچ چشم داشتی در راه دفاع میهن از جانشان گذشتند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار اباذر سالاری در هشتمین یادواره شهدای ورزشکار هرمزگان با بیان اینکه همه ما امروز به دعوت شهدا در این محفل حضور پیدا کرده‌ایم، خطاب به حاضران اظهار کرد: شهدا بدون هیچ چشم داشتی در راه دفاع از میهن از جانشان مایه گذاشتند ودلیل شرکت در محفل شهدا، توجه شهدا به افراد است.

وی با اشاره به آیه شریفه «وَ لاٰ تَحْسَبَنَّ اَلَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اَللّٰهِ أَمْوٰاتاً بَلْ أَحْیٰاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون» افزود: خداوند در این آیه می‌فرماید: «کسانی که از جان خود برای دفاع از دین گذشتند اینها نمرده اند بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی دریافت می کنند»، هیچ جایگاهی والاتر از مقام شامخ شهدا نزد خداوند نبست.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان بیان داشت: پاسداشت خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران پاسداشت خوبی ها است. سردار سالاری ادامه داد: شهدا به مرتبه ای دست یافته‌اند که توفیق شفاعت دارند و این مقام برای معدود افرادی است که مقام والامرتبه ای دارند، شهدا می‌توانند افرادی را که در روز محشر گرفتار شده‌اند را نجات دهند.

وی یادآورشد: شهدای ورزشکار ما مناسب‌ترین الگوهایی هستند که می‌توانند در جامعه اثربخش و تاثیرگذار باشند و نوید آینده روشن را برای کشور عزیز اسلامی بدهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo