×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
انعقاد تفاهم نامه همکاری چهارجانبه در حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، دکتر غلامعلی جاودان با اعلام خبر فوق افزود: جلسه شورای اداری استان هرمزگان با حضور سردار آبرومند، فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی کشور، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نیروهای مستقر سپاه در استان هرمزگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد و در حاشیه این نشست تفاهم نامه همکاری چهار جانبه استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به امضا رسید.

رئیس دانشگاه در ادامه افزود: طی این جلسه احداث ۵ خانه بهداشت،  ۶ پایگاه بهداشتی و احداث ۳ مرکز جامع سلامت و تکمیل ۱۲ مرکز جامع سلامت و احداث ۹ پایگاه اورژانس با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان مورد تفاهم همکاری چهارجانبه استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دانشگاه  علوم پزشکی هرمزگان با قرارگاه امام حسن مجتبی قرار گرفت.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان، در این آیین سپاه را یار همیشه همراه در روزهای سخت کشور دانست و  عنوان‌کرد: سپاه پاسداران همواره پیشرو در محرومیت‌زدایی بوده است و هر جایی هم که مشکلی به وجود بیاید اولین نهادی است که به کمک مردم می‌آید‌.

استاندار هرمزگان بیان‌کرد: اشتغال، آبخیزداری، احیای قنوات، راهسازی، بهداشت، درمان، آموزش و… از جمله موارد توافق شده در تفاهم نامه است که در بازه‌ای سه ساله اجرایی می‌شود‌.

سردار آبرومند، فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، نیز در این آیین عنوان‌کرد: قرارگاه امام حسن با مجموعه نهادهای حمایتی تشکیل شده و هدفگذاری آن رسیدگی به حل محرومیت در جامعه محروم است و این مهم با تولید ثروت محقق خواهد شد و منجر به کاهش مشکلات می‌شود.

وی افزود: اگر ظرفیت‌ها ایجاد شد و ثروت را در روستاها ایجاد کردیم باید زیرساخت ماندن را نیز در روستاها توسعه دهیم از این رو راهبرد اصلی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام توانمند‌سازی مناطق محروم و روستایی است.

فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، روستایی‌ها را کم‌توقع‌ترین اقشار انقلاب دانست و عنوان‌کرد: نباید از کیفیت خدمات‌رسانی در روستاها کم بگذاریم چرا که عدم توجه به کیفیت مصداق تضییع بیت‌المال است و کار جهادی در این حوزه یعنی کارها را دقیق و با کیفیت انجام دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo