×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در بندرعباس/ دستگیری ۱۰ قاچاقچی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان طی یک عملیات ضربتی توسط نیروهای دریابانی، یک باند قاچاق سازمان یافته سوخت در بندرعباس، شناسایی و منهدم شد.

وی در ادامه افزود: این باند سازمان یافته با استفاده از نفرات و تجهیزاتی که در اختیار داشت، ماهانه ۶ میلیون لیتر سوخت از نوع گازوئیل را از طریق دریا قاچاق می کرد.

قهرمانی تصریح کرد: مأموران دریابانی همچنین پس از شناسایی و توقیف یک فروند لنج متعلق به اعضای این باند، در بازرسی از شناور مذکور، ۳۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط نمودند.

قهرمانی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیربط تاکنون، ۱۰ نفر از اعضای این باند سازمان یافته قاچاق سوخت، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

این مقام قضایی همچنین با بیان اینکه مرتکبین قاچاق سازمان یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، تصریح کرد: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا؛ شناور دخیل در امر قاچاق نیز به نفع دولت ضبط خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: اقدامات مجرمانه قاچاقچیان سوخت از زیر چتر اطلاعاتی دستگاه قضایی و ضابطین مخفی نخواهد ماند و مجازات مرتکبین چنین جرایمی قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo