×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به یادماندنی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با سفارش به مردم به استفاده معنوی از سه ماه شریف رجب و شعبان و رمضان، اظهار داشت: دنیای غرب قداست مادر و مفهوم زن را از دست داده است و به دنبال از بین بردن این مفاهیم ارزشی و گران سنگ در میان زن مسلمان است.

وی افزود: اسلام برای بانوان عظمت، بزرگی و نقش مادری و همسری و به معراج رفتن مردم از دامن زن را به همراه داشته و از قید جاهلیت بیرون آورده و بهشت را زیر پای زنان می‌داند.

خطیب جمعه بندرعباس بیان کرد: توطئه رضا خان برای از بین بردن حجاب با چوب بود و پهلوی دوم با جنگ نرم و از بین بردن قبح و زشتی برهنگی می‌خواست زنان و دختران مسلمان را از هویت خود خارج کند که نتوانستند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده ادامه داد: یکی از کارهای غرب برای زنان مسلمان تهی کردن هویت است و زن مسلمان باید هوشیار باشد و گول این مارهای خوش و خط و خال را نخورند.

 

حضرت زهرا (س) نقش مادری و سازندگی جامعه و در پشت جبهه‌های نبرد فعال است

وی اظهار کرد: حضرت زهرا (س) مظهر عفت و پاکی زن مسلمان است که در همه مسائل سیاسی و اجتماعی ورود می‌کند و هم نقش مادری و سازندگی جامعه را دارد و هم در میدان جنگ در پشت جبهه‌ها فعال است.

امام جمعه شهرستان بندرعباس با بیان اینکه این بانوی اسلام الگوی تمام ابعاد زنان است، گفت: در انقلاب نیز زنان در اداره جنگ در پشت صحنه از خود ایثارگری‌های زیادی را داشتند و امروز نیز در میدان تمدن سازی نیز باید بانوان فرهیخته ما آگاهانه در صف اول روند تکاملی تمدن نوین باشند.

وی در بخش دیگر از ارتحال علامه مصباح یادی کرد و افزود: عمار انقلاب و قهرمان مبارز با فتنه و شخصیتی که در اوج مظلومیت خیمه انقلاب در حوادث ناخوش فتنه ۸۸ بود و از زمان خودش جلوتر بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: یوم الله ۹ دی یک حماسه مردمی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که دوست و دشمن از هم شناخته شد و شهدای مظلوم فتنه آشکار شدند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: فتنه ۸۸ غبار آلوده‌تر از اغتشاشات سال گذشته بود در ناآرامی‌های سال گذشته مردم متوجه دشمن بودن و دشمن در رو برو قرار داشت اما در ۸۸ اینگونه نبود و نباید حماسه ۹ دی از حافظه ایران فراموش شود.

وی همچنین گفت: در چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم، که شهید القدس است و اگر وحدت و صلابت مقاومت را می‌بینیم از جانفشانی این سردار شهید است.

امام جمعه شهرستان بندرعباس ادامه داد: اگر می‌بینید که ماشین جنگی صهیونیست در برابر فلسطینی‌ها به انزوا کشیده شده و بنیان‌های محکم وحدت بین جریان مقاومت دیده می‌شود همه این اتحاد مدیون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: مدیریت و اتحاد جریان مقاومت که بخشی در لبنان، عراق، فلسطین و یمن است کار آسانی نیست اما این سردار شهید آنها را در کنار یکدیگر قرار داد.

وی افزود: اگر دست شهید سیلمانی بر زمین افتاد اما دست‌های سیلمانی دیگر در عرصه مقاومت وارد شد و امروز مطلع الفجر تحولات آینده شهید حاج قاسم سلیمانی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo