×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
نجات معجزه آسای دختر جوان با حضور به موقع مرزبانان هرمزگانی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سرهنگ رستم بیرانوند فرمانده دریابانی بندرعباس امروز در این خصوص اظهار داشت: برابر اعلام عوامل شناور لندینگ کرافت مستقر در بندر پل  دختر جوانی حدوداً ۱۷ ساله به دلایل نامعلومی در آب دریا محاصره‌شده و در حال غرق شدن است.

وی افزود: مرزبانان وظیفه‌شناس پاسگاه مرزی دریایی شهید سلیمانی مستقر در بندر پل پس از دریافت خبر بلافاصله و بدون اتلاف وقت نسبت به اعزام سریع عوامل گشت دریایی به محل حادثه اقدام و در حرکتی شجاعانه و به موقع و با کمک شناور های مردمی، دختر جوان را از آب بیرون کشیده و به اسکله بندر پل رساندند که با حضور  اورژانس اقدامات اولیه امدادی آغاز شد.

فرمانده دریابانی بندرعباس تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه اورژانس دختر جوان جهت اقدامات درمانی به بیمارستانی در بندرخمیر اعزام شد. سرهنگ بیرانوند خاطر نشان کرد: برابر اعلام پزشکان بیمارستان فرد نجات یافته در حال حاضر شرایط مناسبی دارد.

فرمانده دریابانی بندرعباس در پایان گفت: مرزبانی هرمزگان در طرح‌های سالم‌سازی دریا این افتخار را دارد ضمن ثبت و سازمان‌دهی شناورهای تفریحی، همچنین نظارت کامل بر نحوه تردد شناورها، پوشیدن جلیقه نجات، همراه داشتن حلقه نجات و کاهش آمار غریق در دریا شرایط را برای حضور مسافرانی که از اقصی نقاط کشور به این استان وارد می‌شوند، مهیا کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo