×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
تکذیبیه روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در خصوص ادعای یک عضو شورای شهر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ارسال پیامی ادعای آقای کناری نژاد یک عضو شورای شهر بندرعباس را در خصوص پیگیری شخصی شان از طریق ستاد فرمان اجرایی کشور برای انجام پروژه رفاهی ساحلی بندرعباس تکذیب کرد.

در این تکذیبیه آمده است: جهت تنویر افکار عمومی به استحضار می رساند، حسب تصمیم ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شهرداری بندرعباس در اقدامی مشترک مقرر شده بود: جهت ایجاد فضای رفاهی برای عموم مردم؛ ستاد از اراضی خود واقع در بلوار امام سجاد(ع)(بلوارساحلی) به عنوان سهم ستاد و فضای سبز وخدمات رفاهی شامل سرویس بهداشتی و حمام برای استفاده عموم مردم توسط شهرداری ایجاد نمایند که این مهم طی تشکیل جلسه ای با حضور دکتر فتاح رییس ستاداجرایی کشور،دانشمند مدیرکل ستاد هرمزگان،نظری رییس شورای شهر ،نوبانی شهردار،دبیری نژاد نائب رئیس شورای شهر اتخاذ تصمیم شد و ریاست ستاد در این خصوص موافقت نمودند .

لذا این اقدام توسط فرد خاصی انجام نشد و حاصل یک تفاهم و پیگیری گروهی ستاد استان ، شهرداری و شورای شهر بندرعباس بود‌. شایسته است اقدامات جمعی در راستای تبلیغات شخصی انجام نپذیرد و هدف رفاه شهروندان و رضایت خداوند مد نظر باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo