×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سئوالات چهار عضو شورای شهر رودان به شهردار ابلاغ شد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،چهار عضو شورای اسلامی شهر رودان با تسلیم نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی این شهر خواستار اقدام قانونی شدند .

در این نامه که به امضای حسن وطنخواه ، مصیب داوری ، ولی اله واحدی و مصطفی نجفی رسیده، خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر رودان آمده است: با توجه به نگرانی های موجود در عملکرد و اولویت های شهرداری رودان که بدون در نظر گرفتن صلاح شهرداری بوده و برخی اهمال کاری ها در انجام موارد ،وظایف و مصوبات شورا صورت پذیرفته که نتیجه آن عقب ماندگی در اجرای طرحها و برنامه ها و نارضایتی شهروندان از حوزه مدیریت شهری رودان شده است لذا اعضای شورای اسلامی شهر رودان در راستای ایفای وظیفه نظارتی ، موارد و سئوالات خود را که به صورت شفاهی و کتبی تذکر داده شده و تاکنون پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند جهت انجام اقدامات قانونی تقدیم می دارند .

براساس پیگیری خبرنگار ما،رئیس شورای اسلامی شهر رودان نیز سوالات طرح شده اعضای شورای شهر را به صورت مکتوب به شهردار رودان ابلاغ کرد .

مطابق ماده ۸۳ قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شورای اسلامی کشور، چنانچه یک یا چند نفر از اعضای شورای شهر به عملکرد شهردار اعتراض یا ایرادی داشته باشند، می‌توانند موضوع را به صورت سؤال مطرح کنند. رئیس شورا سؤال را کتباً به شهردار اطلاع خواهد داد و حداکثر ظرف ده روز پس از ابلاغ، شهردار موظف به حضور در جلسه عادی یا فوق العاده شورا و پاسخ به سؤالات است.

حجت جاودان مرداد ۱۴۰۰با سه رای مو.افق از مجموع ۵رای به عنوان شهردار رودان انتخاب شد اما بهمن ماه ۱۴۰۱طرح سئوال از وی منجر به فرصت سه ماهه برای رفع نواقص موجودشد.

به نظر می رسد نارضایتی های عمومی در معطل ماندن برخی پروژه های شهری از مهمترین دلایل طرح سئوال از شهردار رودان باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo