×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با مشاهده ترافیک سنگین روز ۲۴ فروردین در محل ایستگاه بازرسی کنجی در محور مواصلاتی لار – بندر خمیر دستورات ویژه ای را به منظور رفع مشکل ترافیک در محدوده این ایستگاه و تسهیل تردد خودروهای عبوری صادر کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان ‌در این بازدید ضمن اعطاء مأموریت به رئیس حوزه قضایی بندر خمیر از تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه دستگاه قضایی برای بهره برداری از لاین های دوم و سوم خروجی ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان بندر خمیر خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روزهای خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رئیس حوزه قضایی شهرستان بندر خمیر و با تعیین ضرب‌الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین های دوم و سوم خروجی خودروها و کامیون ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی ‌در ادامه افزود: از رئیس دادگستری بندر خمیر خواسته شده است به منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار – بندرخمیر نیز پیگیری های لازم را انجام دهد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان تأکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در موارد متعدد با اخذ نظرات کارشناسی، در خصوص ایمن سازی، تعریض و ترمیم محور‌های مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به بهره برداری از مسیرهای جدید، بازگشایی جاده های مسدود و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo