×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
احداث و تکمیل چهل کلاس درس برای نخستین بار از املاک بلااستفاده آموزش و پرورش در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حمیدرضا خان محمدی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن تلاش های دولت مردمی سیزدهم و تبریک به وزیر آموزش و پرورش در اجرای یکی از مهم ترین قوانین تاثیر گذار بجا مانده از گذشته افزود: خداود متعال را شاکریم که با تلاش های همه ارکان دولت و آموزش و پرورش در نخستین روزهای سال جاری چراغ مولدسازی املاک بلااستفاده در کل کشور، در استان لازم التوجه هرمزگان و در شهرستان کمتر توسعه یافته میناب با آغاز احداث مدرسه ۱۵ کلاسه به نام دانشمند ایران زمین دکتر حسابی روشن شد.

خان محمدی با بیان اینکه احداث نخستین مدرسه از محل مولدسازی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش امروز در این منطقه مهم آغاز شد، افزود: امروز سرآغاز تبدیل به احسن شدن یک ملک بلا استفاده است. از محل عواید این ملک شاهد اضافه شدن ۴۰ کلاس درس تا مهرماه سال جاری به مجموعه آموزش و پرروش استان خواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مولدسازی املاک بلااستفاده یکی از تکالیف بر زمین مانده بود که به عنوان از راهبردهای اصلی در دستور کار دولت انقلابی سیزدهم قرار گرفت. با پیگیری و تلاش های همه جانبه مجموعه همکاران در وزارت آموزش و پرورش با راهبری و حمایت وزیر محترم و تعامل اثرگذار وزارت اقتصاد، سازمان نوسازی مدارس کشور با آغاز به کار یک مدرسه ۱۵ کلاسه و احداث و تکمیل و توسعه سه فضای دیگر و هدیه ۴۰ کلاس درس به دانش آموزان عزیز این منطقه مهم و حساس چراغ آغاز مسیری بزرگ و آینده ساز را روشن کرد.

وی با اشاره به اینکه به نظرمی رسد راهبرد مولدسازی بخش عمده مسائل کشور به ویژه آموزش و پرروش را مرتفع نماید، اظهار کرد: هیچ ملک خیری و خیرسازی در موضوع مولدسازی قرار نمی گیرد. املاکی که سالها بلااستفاده بوده مولدسازی می شود تا نیاز شدید به فضای آموزشی و پرورشی در کشور مرتفع شود.

خان محمدی با اشاره به اینکه مولد‌سازی املاک بلااستفاده با ارزش افزایی توسط دولت، موجب ایجاد ارزش افزوده شده و در نهایت دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود، تصریح کرد: با ارزش‌ افزایی املاک مشمول این طرح، حجم قابل توجهی از نیاز به کلاس درس استاندارد مورد نیاز تامین می شود. این اقدام گام بلندی در راستای توسعه عدالت تربیتی مورد تاکید سند تحول می باشد که گواه آن احداث نخستین مدرسه در شهرستان لازم التوجه میناب از این محل است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد نوسازی مدارس باشد، خاطرنشان کرد: مولدسازی زمینه‌ساز افزایش اعتبارات در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس است.

گفتنی است؛ از محل مولدسازی یکی از املاک بلااستفاده شهرستان میناب، با عملیات تکمیل مدرسه ۶ کلاسه روستای شمجو، احداث مدرسه ۱۵ کلاسه دکتر حسابی، تکمیل مدرسه ۹ کلاسه دکتر شریعتی و توسعه ۱۰ کلاس درس در مدارس میناب جمعا ۴۰ کلاس درس به دانش آموزان این منطقه هدیه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo