×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دستگیری عاملان آتش سوزی مرکز بهداشت درمان شهرک توحید در بندرعباس



به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی صالحی از شناسایی ودستگیری هشت نفر از عوامل اصلی آتش سوزی وتجمع غیر قانونی در مقابل مرکز بهداشت و درمان در شهرک توحید بندرعباس خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به انتشار شایعه ای مبنی بر غربالگیری بیماران واگیردار (کرونا) در درمانگاه شهرک توحید شهر بندر عباس تعدادی از افراد هنجارشکن در مقابل این مرکز بهداشت تجمع و نسبت به آتش زدن زباله های داخل محوطه و لاستیک های اطراف مرکز اقدام نمودند که این امر باعث تشویش اذهان عمومی و منجربه انتشار کلیپ هایی در بستر فضای مجازی داخلی و شبکه های معاند شد.

صالحی یادآور شد: به دستور مقام قضایی، مأمورین انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی تعدادی از عوامل اصلی تجمع و تخریب مرکز بهداشت را شناسایی و با هماهنگی های انجام شده ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان، طی چند عملیات جداگانه تعداد ۸ نفر شامل (۲ نفر خانم و ۶ نفر آقا )از عاملان اصلی آتش سوزی و این تجمع غیر قانونی را دستگیر کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس معرفی شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل احتمالی ادامه دارد.


انتهای پیام/