×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شرکت‌های فعال هرمزگان از پرداخت مالیات در استان شانه خالی نکنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مهدی دسینه شامگاه دوشنبه در نشست مدیران بیمه های هرمزگان در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، با اشاره به بهبود و ارتقا فرهنگ بیمه در کشور و استان و تاثیر مستقیم آن در صنعت بیمه افزود هرمزگان از سهم خوبی در بازار بیمه کشور برخوردار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان اضافه کرد: با توجه به  نقش اقتصادی هرمزگان خوشبختانه میانگین رشد صنعت بیمه در استان چشمگیر بوده و این نشانگر تلاش بیمه‌گران استان است.

وی با بیان اینکه هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی‌خواهد، گفت: شرکت های فعال در استان نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود در استان شانه خالی کنند .

دسینه با بیان اینکه حق بیمه ها نیز باید در استان مانده و در هرمزگان هزینه شود، بیان داشت: قطعا هزینه این سرمایه در هرمزگان نقش بسزایی در رشد و تغییر مدل توسعه استان خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به آینده صنعت بیمه در استان خوشبینم اظهار داشت: با توجه به رشد اقتصادی هرمزگان می‌توان آینده روشنی برای صنعت بیمه در استان متصور بود.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در هرمزگان در ادامه افزود: دغدغه های بیمه‌گران استان را درک و آن را به وزارت متبوع انتقال خواهیم داد .

وی در پایان با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان نیازمند تعامل و همفکری است، بیان داشت: ایجاد نگاهی یکپارچه در رشد هرمزگان حیاتی است و در این راه هرگز نباید قصور کرد.

برچسب ها :