×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
افزایش ۶۹ درصدی ورود خودرو به هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین ،مهدی دوستی بیان داشت: در این مدت حدود ۳۶۹ هزار وسیله نقلیه وارد هرمزگان شده است و فقط در روز دوم فروردین در یک روز حدود ۵۷ هزار وسیله نقلیه وارد استان شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه هرمزگان قطب گردشگری دریایی کشور محسوب می‌شود یک میلیون و ۸۳ هزار نفر با شناورها به جزایر استان سفر کردند، تصریح کرد: تمرکز مسافرانی که از طریق دریایی به جزایر سفر کردند عمدتا بر روی جزایر قشم، کیش و هرمز به عنوان قطب‌های جدید گردشگری دریایی ایران بود که رشد ۳۰۶ درصدی را در این حوزه داشتیم.

استاندار هرمزگان بیان کرد: آمار ورود به جزایر با خودرو ۱۶۴ هزار دستگاه بوده که نسبت به سال قبل ۳۵۲ درصد و نسبت به سال ۹۸ حدود ۳۶ درصد رشد داشته است.

دوستی خاطرنشان کرد: کارگروه احصا نیز برای شناسایی نواقص و کمبودها نیز تشکیل شده چرا که موج سفرهایی که وارد استان شده‌اند آرزوهای ما را در حوزه‌های گردشگری برآورده کرده است از این بابت که ما همیشه به دنبال تنوع بخشی به سفرها، توجه به جزایر جنوبی و رونق گردشگری دریایی بودیم و این اتفاقات امسال بسیار مبارک است که تلاش می‌کنیم نقطه ضعف‌های موجود در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استان را ظرف سه ماه آینده با برنامه‌ای ویژه برطرف کنیم.

برچسب ها :