×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
افتتاح اولین شعبه صلح یاری ویژه شهرداری بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،مهدی نوبانی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح اولین شعبه صلح یاری ویژه شهرداری بندرعباس با تقدیر و تشکر از ریاست دادگستری استان هرمزگان در تدبیر و مدیریت خوب و راه اندازی این شعبه در شهرداری بیان کرد: راه اندازی این شعبه با هدف تسریع در حل مشکلات مردم که به شهرداری در حوزه های مختلف همچون ساخت و ساز و پروانه های ساختمانی مربوط می شود کمک بزرگی به صلح و سازش است.

نوبانی افزود: مجموعه حقوقی قلب تپنده هر سازمانی محسوب می شود و اگر حقوقی در هر سازمان قوی باشد مطمئناً آن سازمان نیز رشد می کند.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: راه اندازی صبر (صلح و سازش، بخشایش و رضایت) منشاء خیر و برکت برای شهروندان در شهر بندرعباس و اینکه جلوگیری از ورود پرونده به دستگاه های قضایی است.

نوبانی گفت: مجموعه قضایی هرمزگان برای رفع مشکلات مردم در حوزه های مربوط به شهرداری ارتباط و همکاری تنگاتنگی با شهرداری بندرعباس دارد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این مراسم بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه صلح و سازش در فرهنگ و عرف جامعه و همچنین تاکید مسئولان قوه قضاییه، در سراسر کشور، تلاش خوب و مضاعفی نسبت به گذشته در جهت استفاده از ظرفیت مردمی برای حل و فصل پرونده های قضایی انجام شده است.

مظفر حمزه ای ماشاری گفت: راه اندازی ستاد صلح یاری شهرداری بندرعباس در راستای کاهش مشکلات شهروندان و جلوگیری از ورود پرونده به مراجع قضایی میگردد، و همچنین گسترش فرهنگ صلح و سازش در میان تمامی اقشار جامعه از اهداف این طرح است.

معاون قضایی دادگستری هرمزگان افزود: ساخت و سازها، مالکیت و موضوعاتی از این قبیل در شعبه ویژه شهرداری بندرعباس رسیدگی می‌شود.

حمزه ای ماشاری با تقدیر از شهردار بندرعباس در راستای راه اندازی شعبه صلح یاری در شهرداری، گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات مردم استفاده کرد و افتتاح این شعبه در شهرداری نیز اقدامی قابل تقدیر است و از این اقدام خوب حمایت می کنیم و امیدواریم که با همت شهردار بندرعباس بتوانیم شعبه ای دیگر در غرب بندرعباس راه اندازی شود.

در پایان این مراسم احکام اعضای این شورا، ندا برفروشان، محمد بدرقه و علی دهقانی سیاهکی با امضای مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به آنها اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.