×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عدالت محوری در مساجد و مراکز فرهنگی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهر داری بندرعباس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،رسول جهانداری در سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر که با دستورکار ارائه گزارش عملکرد سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه حمایت از مساجد در دوره جدید عادلانه انجام می شود، بیان کرد: در گذشته برخی از ارتباطات و سفارشات در خصوص حمایت از برخی مساجد و مراکز فرهنگی خاص موجب نارضایتی و بی عدالتی در میان هیئت امنای سایر مساجد و کانون های فرهنگی شده است.

جهانداری گفت: هر بازی تیم شهرداری بندرعباس به نام یک شهید است و این اتفاق خوب باعث قوت قلب ورزشکاران شده و یکی از اصلی‌ترین عوامل پیروزی‌های مکرر تیم نیز هست.

این مقام مسئول در ادامه افزود: همه مطالبات فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری پرداخت شده و در فصل جاری نیز تلاش کرده ایم تا با پرداخت به موقع روحیه بازیکنان را بالا ببریم.

وی با بیان این که بدهی‌های قبلی به تیم شهرداری افزوده شده بود و شرایط سختی را بوجود آورده بود، افزود: 500 میلیون تومان فردا به حساب بازیکنان بابت طلب‌هایشان پرداخت خواهد شد و در این مدت اخیر تلاش شده تا حجم بدهی‌ها کاهش یابد.

جهانداری خاطرنشان کرد: نباید بار برنامه‌های فرهنگی در شهر بندرعباس فقط بر دوش شهرداری باشد.

مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: برخی شرکت‌ها در مطالبات خودشان از شهرداری، هزینه‌ها را به بهانه تهاتر تا دو برابر افزایش می‌دادند ولی ما امروز کارهای فرهنگی را به مناقصه می‌گذاریم تا با قیمتی مناسب، این کارها انجام شود.

جهانداری اضافه کرد: تابلوهای تبلیغاتی نیز در اختیار سازمان نبود و ما امروز با اتمام قرارداد شرکت‌ها، اجازه تمدید قرارداد را ندادیم تا بتوانیم در قالب کارگروه فرهنگی برای آن تصمیم بگیریم و سهم کارهای فرهنگی را از این تابلوها بیشتر کنیم.

وی همچنین افزود: دکه‌ها را با مبالغ بسیار ناچیزی اجاره داده بودند که یک دهم قیمت کارشناسی بود و ما قراردادها در این زمینه را به روز خواهیم کرد. علاوه بر این قیمت‌هایی بر روی تابلوهای تبلیغاتی قرار داده شده بود که از بیرون شهرداری دیکته شده بود و بحمدالله اینها شناسایی شده و در حال اصلاح است.

جهانداری عنوان کرد: برنامه جشن روز کارگر، روزه‌داری کله گنجشکی‌ها، حضور در میان معتادان متجاهر، و … را در ماه‌های اخیر به اجرا درآوردیم.

وی در ادامه گفت: در فراخوان سرود سلام فرمانده حتی یک بنر چاپ نکردیم و بدون هزینه تبلیغات با استقبال غافلگیر کننده مردم انقلابی بندرعباس مواجه شدیم که این نشانه دلبستگی مردم به فرهنگ انقلاب اسلامی است و در همین جا از برخی مشکلاتی که در زمان انجام برنامه سلام فرمانده که با استقبالی فراتر از توان ما صورت گرفته بود، عذرخواهم.

جهانداری از توزیع 300 بسته معیشتی توسط شهرداری و برگزاری جام رمضان در 12 رشته ورزشی با نام شهید ابراهیم هادی، راه اندازی دوباره مدرسه دائمی فوتبال و مشارکت با بهزیستی و ناجا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در زمینه طلاق، اعتیاد و… خبر داد و گفت: برای امسال برنامه‌های خوبی در دست اجرا داریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.