×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 مرکز خدمات سرمایه گذاری از سرمایه گذاران را از سردرگمی نجات می دهند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین محمدعلی امانی زاده در دیدار با اعضای مجمع جامع فعالین اقتصادی جزیره قشم ضمن اشاره به ماهیت قانونی مرکز خدمات سرمایه گذاری و تکالیف و وظایف محوله به آن؛ گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری بعنوان کانون مراجعات متقاضیان سرمایه گذاری در سطح استان بوده و کلیه امور مربوط به سرمایه گذاران و هماهنگی های لازم بین دستگاههای اجرایی داخل استان و سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی ایران و نیز پیگیری مشکلات فرا روی سرمایه گذاران را برعهده دارد.

نماینده وزیر ومدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان افزود: قوانین و مقررات دست و پا گیر حاکم بر کشور و استان باعث عدم جذب سرمایه و نهایتا عدم رشد و توسعه استان می شود، وی از وظایف مرکز خدمات سرمایه گذاری گام برداشتن در جهت بهبود فضای کسب‌و‌کار و رفع مشکلات سرمایه گذاری بوده تا از سردرگمی متقاضیان و فرار سرمایه از استان جلوگیری نماید. امانی زاده در بخش دیگری از این نشست گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری توان و قدرت حمایت از سرمایه گذاران جهت رفع مشکلات آنها در حوزه های مالیاتی ، گمرکی و … را داراست.

دراین جلسه فعالین اقتصادی حاضر در جلسه به ذکر مشکلات و موانع فراروی فعالیت خود پرداخته و استفاده و بهره‌مندی از معافیت مالیاتی در منطقه آزاد قشم و رفع مشکلات گمرکی جهت تسهیل صادرات و واردات را عنوان کردند. همچنین آنها تعمیم تصویب‌نامه‌ها و بخشنامه‌های دولت به مناطق آزاد را یکی از صدمات وارده به فعالین اقتصادی در این مناطق برشمرده که سبب خروج سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی از منطقه می‌گردد؛ در همین راستا خواستار پیگیری و رفع آنها گردیدند.

در پایان این نشست امانی زاده نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان با اشاره به توان مرکز خدمات سرمایه گذاری در تسهیل این امر، هدف از سفر به جزیره قشم و این جلسه را بهبود شرایط سرمایه گذاری در استان دانست و افزود: در این راه نهایت همکاری را خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.