×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
نخستین جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، فرزین قربانی در این باره اظهار کرد: با توجه به ساحلی بودن شهر بندرعباس و اهمیت نقش رسانه در صنعت دریایی به ویژه شرکت ایزوایکو، باید نقش رسانه بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی افزود: نقش رسانه در صنعت به فراموشی سپرده شده و به نوعی حذف شده است. با توجه به اینکه رسانه همواره یاری گر تمامی صنایع در حوزه های مختلف بوده، این جشنواره استانی با عنوان ((صنعت دریایی و رسانه)) در بندرعباس برگزار می شود تا به نوعی از زحمات و تلاشگران عرصه رسانه تقدیر شود.

قربانی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره برنامه های دیگری نیز تدارک دیده شده است،گفت: دوره آموزشی با عنوان” نقش رسانه در صنایع دریایی” با استفاده از اساتید برجسته یکی از برنامه های این جشنواره است.

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو اضافه کرد: روزنامه‌ها، هفته نامه ها و نشریات،خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری دارای مجوز می‌توانند آثار خود در بخش‌ گزارش، یادداشت و تیتر را که از اول مرداد ماه۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ منتشر و به آدرس ایمیل International.Relations@isoico.com ارسال نمایند.
گفتنی است، اسامی نفرات برتر جشنواره پس از اعلام داوری، در آیینی رسمی با حضور مسئولین عالی استان اعلام و از نفرات برتر با اهداء جوایز تقدیر و تشکر بعمل می آید.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo