×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زیر ساخت های درمانی هرمزگان تقویت شود

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده در جمع مجموعه تامین اجتماعی هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان، اظهار داشت: این نامگذاری ها فرصت بسیار مناسبی را فراهم می کند تا از زحمات و تلاش های مجموعه های مختلف در عرصه فعالیت هایشان قدردانی و خود دستگاه ها نیز نسبت به کارکردها در طول یکسال گذشته عمیق تر و بهتر برنامه ریزی کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان در مقایسه با سایر استان ها در بخش های مختلف بویژه شرایط اشتغال با بحران موجه است، بیان کرد: از طرفی دیگر تلاش شود ضریب فقر و فلاکت که این استان در رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص داده از بین برود و در رتبه های خوبی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبادی زاده، با توضیح اینکه آمار فقر و فلاکت در هرمزگان مطلوب نیست، ادامه داد: علیرغم اینکه شهر بندرعباس یک تفاوت با سایر شهرستان های این استان دارد اما در مجموع باید نسبت به آمار بیکاری برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که امروز در راستای حمایت از مردم صورت می گیرد بیمه های خانوادگی است که کار شایسته و با نگاه کارشناسانه است و تلاش شما در جهت تحت پوشش قرار دادند بیشتر خانواده ها بسیار جای تشکر دارد.

امام جمعه شهرستان بندرعباس در بخش دیگر ابراز داشت: از مهمترین بخش های قابل توجه در تامین اجتماعی مسئله درمان است که مردم با این بخش بیشتر از سایر بخش ها در ارتباط هستند قطعاً با ارائه خدمات بیشتر و مناسب تر مردم امیدوار تر خواهند شد.

حجت‌الاسلام عبادی زاده با تاکید بر اینکه ظرفیت های خوبی در راستای درمان انجام گرفته اما کافی نیست، عنوان کرد: افزایش مراکز بیمارستانی تحت پوشش تامین اجتماعی می تواند باعث کاهش هزینه ها شود و هدف گذاری ها به این سمت و سو باشد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز درمانی و بیمارستانی تحت پوشش تامین اجتماعی باید به نحوی هدف گذاری شود که بتواند با سایر مراکز بیمارستانی رقابت کند و افراد تحت پوشش بدون دغدغه به این مراکز مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo