×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه بندرعباس از رئیس بیمارستان خلیج فارس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، با حضور جمعی از مسئولین و کادر درمان سرگرد پاسدار مهدی قنبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات، کارگری و کارخانجات سپاه بندرعباس از فرشته بستان رئیس بیمارستان خلیج فارس تقدیر کرد.

متن تقدیر نامه به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر فرشته بستان

ریاست محترم بیمارستان خلیج فارس بندر عباس
با کمال مسرت و افتخار انتصاب جنابعالی به عنوان ریاست محترم بیمارستان خلیج فارس بندر عباس را که نماد بارزی از تواناییهای ارزشمند آن عزیز فرهیخته و حاصل تلاش های خستگی ناپذیر جنابعالی میباشد تبریک عرض مینمائیم امید است در سایه الطاف الهی در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید. آنچه از عمق جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه و کوشنی خالصانه شما در راستای خدمت به مردم فهیم سرافراز و ولایتمدار شهر بندر عباس تقدیر نمایم و صمیمانه ترین سپاسهای خود را به شما فرزانه عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری مینمایید نثارتان کنم آرزومندم ذات اقدس احدیث شما خوبان را که در مسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز ،اسلام از جان مایه میگذارید در کنف الطاف خاصه خویش قرار دهد.

 

فرشته بستان در حاشیه این مراسم نیز اظهارداشت: خدمت به بیماران در هر وضعیتی وظیفه ما است و به عنوان بخشی کوچکی از کادر درمان خدمت به بیماران را از جمله وظایف اصلی خود میدانم.

وی با بیان اینکه خط قرمز من خدمت به مردم بخصوص بیمه شده ها است، افزود: درد مردم را درد خود می دانیم و به همراه تیم همکاران خدوم کادر درمان از هیچ تلاشی برای حل مشکل بیماران فرو گذار نمی کنیم.

رئیس بیمارستان خلیج فارس ادامه داد: در اردوهای جهادی در کنار بسیج هستیم و در ایام اربعین ضمن هماهنگی با مدیریت درمان با همیاری پزشکان و کادر درمان خلیج فارس جهت خدمت به زائران امام حسین علیه السلام دارو و نیروی انسانی آماده کرده‌ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo