×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
افتتاح سی وچهار طرح شیلاتی در هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مسعود بارانی درباره برنامه‌های شیلات برای هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۳۳ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال بالغ بر ۲۳۲۰ نفر و کلنگ زنی سه پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۲۷۶ میلیارد تومان به همت دولت مردمی با پیگیری و حمایت استانداری هرمزگان و سازمان شیلات ایران و در هفته دولت سال جاری به مردم تقدیم می‌شود.

وی افزود: این میزان پروژه شیلاتی که در صف افتتاح و کلنگی زنی هفته دولت سال ۱۴۰۲ به همت دولت مردمی قرار دارند، بیشترین تعداد و بیشترین میزان اعتبارات در تاریخ شیلات هرمزگان هستند که به همت دولت سیزدهم و با پیگیری و حمایت استانداری هرمزگان و سازمان شیلات ایران در هفته دولت تقدیم مردم شریف ایران خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم و مناسب برای تبیین دست آوردهای دولت و خدمتگزاران مردم است، گفت: در هفته دولت سال جاری به ترتیب شهرستان های قشم، بندرلنگه، بندرعباس و سیریک، میناب، جاسک بیشترین تعداد پروژه شیلاتی قابل افتتاح را به خود اختصاص می‌دهند.

بارانی با اشاره به اینکه توسعه بیش از پیش آبزی‌پروری در دستور کار شیلات هرمزگان قرار داد گفت: امسال بیشترین پروژه‌های افتتاحی را در همین راستا آبزی‌پروری به خود اختصاص داده است که پررورش میگو با ۲۶ پروژه، پرورش ماهی در قفس با چهار پروژه، دو پروژه تکمیل زیرساخت های آبزی پروری(برق رسانی) با دوپروژه و تکثیر میگو با یک پروژه مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در حوزه آبزی پروری را به خود اختصاص می‌دهند.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: همچنین امسال شاهد افتتاح فاز دوم پروژه بهسازی اسکله صیادی رمچاه قشم و کلنگ زنی بهسازی مرکزتخلیه صید روستای بحل در حوزه صید و صیادی استان هرمزگان خواهیم بود.

بارانی افزود: پروژه برق رسانی به مجتمع پرورش میگو جلابی( تکمیل زیرساخت های آبزی پروری) در شهرستان بندرعباس بااعتبار ۹۲۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۶۵۰ نفر، پروژه مجتمع پرورش میگوی کرتان با ۵۶۰ نفر اشتغال و اعتباری بالغ برهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سیریک و همچنین پروژه بهسازی مرکزتخلیه صید روستای بحل با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان در شهرستان جاسک در هفته دولت امسال کلنگ‌زنی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo