×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان پارسیان استان هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مجتبی قهرمانی اظهارداشت: در راستای صیانت از حقوق بیت المال و با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر مقابله همه‌جانبه و بدون اغماض با متجاوزان و متعدیان به اراضی ملی و منابع طبیعی و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می‌کنند، به دستور رئیس حوزه قضایی پارسیان، ۲۰ هکتار از اراضی ملی در روستای حسین آباد از توابع دهستان بوچیر رفع تصرف شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: رفع تصرف این زمین‌ها پس از استعلام از مراجع ذی صلاح و گزارش آنها در خصوص عدم احراز مالکیت متصرفان انجام شده است. وی ارزش تقریبی این اراضی را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از رفع تصرف اراضی مورد نظر توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی، این زمین ها به بیت المال اعاده شد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان در راستای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، دستور واگذاری اراضی رفع تصرف شده از منابع طبیعی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را جهت عمران و توسعه روستای حسین آباد صادر کرده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: همه دستگاه‌ها باید ضمن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه با تمام توان در جهت پاسداری و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند و مجموعه دادگستری نیز در این امر خطیر به آنها کمک خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo