×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار و آب منطقه ای مشکل معارضین ساماندهی سد بردول را حل کنند

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،حجت‌الاسلام جواد اسماعیل نیا ظهر جمعه در خطبه های دوم هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و بیان داشت: نیروی انتظامی مظهر امنیت واقتدارملی است از همه مردم و مسئولان تقاضا دارم در تقویت فراجا کوشا باشند.

وی در بخشی دیگر ضمن تبریک روز نیروی دریایی سپاه به کارکنان مجاهد منطقه چهارم ندسا و تیپ ذوالفقار گفت: شهید نادر مهدوی بزرگ مرد خطه جنوب بود که با کمترین امکانات به ناو و بالگردهای متجاوز آمریکایی حمله ور شد. هر چند سینه اورا با میخ ها سوراخ کردند و به شهادت رساندند ولی امنیت و عزت را برای ایران خرید.

اسماعیل نیا ضمن گرامیداشت روز روستا و عشایر و دامپزشکی گفت: روستائیان و عشایر اهرم قدرتمند توسعه اقتصادی کشورند و باید مسئولان با حل مشکلات آنها زمینه استقرار روستاییان در روستا وتولید را فراهم کنند.

امام جمعه شهرستان پارسیان به روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته به همراه مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان، نماینده فرماندار، شهردار، مسئول آب منطقه ای و جمعی دیگر از مسئولان و مردم در محل سد بردول حاضر شدیم از آن مکان و کارهای انجام شده در مسیل بازدید کردیم وتوضیحات تلاش برای کنترل سیل در سال بارشی پیش رو را شنیدم ضمن تقدیر از تلاش خوب این عزیزان، عرض می کنم برای پیشگیری از وارد آمدن خسارت بواسطه سیل احتمالی باید استاندار ، مدیر کل آب منطقه ای و دیگر مسئولان استان ورود کنند و مشکلات باقیمانده آن را حل کنند.

اسماعیل نیا در بخش پایانی ضمن تشکر از مردم شریف جهت برگزاری باشکوه جشن میلاد پیامبر وامام صادق وهفته وحدت بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان با ایشان در روز میلاد حضرت محمد(ص) فرمودند: دشمن اتحاد مسلمانان چه کسی است؟

وی ادامه داد: رهبر عزیز انقلاب راه مقابله با دخالت قدرت‌های زورگو در کشورهای اسلامی را اتحاد کشورهای اسلامی و اتخاذ خط مشی واحد در مسائل اساسی دانستند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo