×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۹ دی نماینگر پیوند عمیق مردم با ولایت و فرهنگ انقلابی است + عکس

به گزارش تجارت جنوب آنلاین،سردار رمضان شریف پیش از ظهر شنبه در اجتماع گرامیداشت ۹ دی در بندرعباس با تصریح بر اینکه مردمان این سرزمین به جهت فرهنگ دینی و اعتقادی عمیق خود، حامی انقلاب بوده و در لحظه لحظه این انقلاب همراه بوده و جانفشانی کرده اند، خاطرنشان کرد: ۹ دی، اعلان از جانب رهبر معظم انقلاب برای حضور مردم بود و هیچ جریان سیاسی نمی‌تواند مدعی رقم زدن این حماسه بزرگ شود. مردم ایران مردم هوشمندی و وظیفه شناسی هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر زمانی که در انقلاب اسلامی یک مرحله تحول و نشاط بوجود می‌آید، دشمنان تلاش می‌کنند این شیرینی را در کام مردم تلخ کنند، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از این مناسبت هاست که شادی آفرین و فصل بسیار مهم در راه رسیدن انقلاب به مسیر آرمان‌ها است که مردمان کشور، قانون گذاران را برای پیمودن یک دوره پیشرفت و توسعه انتخاب می‌کنند و نوع و وزن سیاسی جریانات را رقم می‌زند.

سردار شریف ادامه داد: مردم با زبان رأی، گرایشات خود را نشان می‌دهند اما دشمن در تمامی انتخابات به گونه‌ای جریان سازی و عملیات روانی ایجاد کرده که انتخابات را تبدیل به مشاجره و اختلاف دامنه دار و مناقشه کند و فتنه عظیم ۸۸ اوج این برنامه ریزی مغرضانه آنان بود که کسانی که دل در گروه انقلاب داشتند را دچار سردرگمی کرد و ۸ ماه طول کشید تا امور به جریان اصلی خود بازگشت.

وی همچنین اظهار کرد: در جریان فتنه ۸۸ که پر از خسارت و شادی دشمن و غم مردم بود گذر کردیم و ۸ ماه صبر و تحمل و خویشتنداری و درایت و هدایت رهبر معظم انقلاب و مردم سره از ناسره تشخیص داد و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد. در جنگ تحمیلی که ۸ سال طول کشید، خاکریزها مشخص بود اما در فتنه ۸۸ شاهد بودیم که دشمن به دنبال سوءاستفاده از فضای انتخابات بود تا کشمکش و تنش را به جامعه تزریق کند.

مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: مردم ما با وجود جبهه رسانه‌ای دشمن، اقدامات میدانی و خدمات این سردار شهید را ارج نهادند و آن تشییع به یاد ماندنی را برای سرباز ولایت رقم زدند و اکنون نیز شاهد هستیم که مردم کشورمان مهیای گرامیداشت باشکوه سالروز شهادت آن مردم بزرگ می‌شوند و اینها همه صحنه‌های بیعت مردم با ولایت و ایمان مردم ما به خدای متعال است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: ملت ما هر روز بیش از پیش به عظمت اقدامات و کارهای شهید سلیمانی پی می‌برند و امروز تربیت یافتگان مکتب حاج قاسم، عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ، ابهت نظامی آنان را زیر سوال بردند و مردمان دنیا صرف نظر از گرایشات خود به وحشی گری صهیونیست‌ها پی برده اند. امروز صهیونیست‌ها هم در عرصه‌های اطلاعاتی و امنیت و هم در صحنه افکار عمومی شکست خورده اند.

وی سیل جمعیت میلیونی ملت‌ها در کشورهایی که حامیان رژیم صهیونیستی بوده اند را مورد اشاره قرار داد و گفت: ۴۰ و اندی سال طول کشید تا دنیا به راهبرد حکیمانه بنیان گذار انقلاب اسلامی در غده سرطانی خواندن صهیونیست‌ها پی ببرد.

سردار شریف اضافه کرد: در حالی ۸۰ و اندی روز است که غزه را بمباران می‌کنند که آنان پدافند هوایی ندارند اما ملت مستحکم و با ایمان غزه استوارانه ایستاده اند و ما شاهد آن هستیم که چنین تجربه‌ای را مردمان یمن نیز داشته اند و با مقاومت خویش در گذشته و امروز توانستند دشمنان خود و ائتلاف ساختگی دشمنان را در هم بشکنند و اینها محصول مقاومت است.

سخنگوی سپاه، پشتوانه مردم را تمام کننده غائله ها بر علیه امنیت و اقتدار و استقلال کشور دانست و بیان داشت: در همه میدان ها، ملت ما با صلابت و هوشمندی به برکت وجود فرهنگ اهل بیت، روحانیت و رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتار کرده و در آینده نیز این عظمت تقویت و تشدید خواهد شد.

سردار رمضان شریف گفت: همواره در معرض توطئه های رنگارنگ و عمیق دشمن در ۴۴ سال گذشته بوده و خواهیم بود اما باطل السحر همه اینها، حضور با بصیرت ما در میدان ها بوده که یکی از آنها انتخابات در پیش رو است که دشمن برای دلسردکردن مردم برنامه ریزی کرده و بدون شک مردم ما برای کشوری سربلند، راه اصلی خود را که تداوم راه شهیدان است، در این انتخابات حضوری باشکوه و متراکم خواهد داشت و میزان مشارکت ما نشانه روشنی از وحدت ما است و تیغ دشمنان را کند خواهد کرد و امنیت ملی ما را بالا خواهد برد.

وی گفت: دشمن بدنبال برجسته‌سازی نارسایی‌ها و نادیده انگاشتن پیشرفت‌ها و تلاش‌های مدیران و مسؤولان است.

شریف با بیان اینکه دشمن از یک نکته برای عملیات روانی سنگین و ضربه زدن به کشور استفاده می‌کند، تصریح کرد: در پرونده‌های سوء استفاده از جایگاه و بیت‌المال شاهد برخورد قاطع مسؤولان کشورمان هستیم که این برخوردها این توطئه‌ها را نیز برملا خواهند کرد.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: بدانید سوء استفاده از امکانات کشور موردی و انگشت‌شمار است و هرگز در بطن سیستم مدیریتی و مقننه ما جایی ندارد و نکته مهم آن است که اراده نظام در برخورد با این ها است.

سخنگوی سپاه در پایان اظهار کرد: ما پاسداران و بسیجیان در تمام مراحل انقلاب اسلامی تلاش کرده ایم فدایی شما مردمانی باشیم که صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستید و مثل نسل دوران انقلاب و دفاع مقدس، جانمان را فدای آن نیات پاک، اندیشه های زلال و رفتارهای صادقانه شما مردم می کنیم و مطمئن باشید که اگر از آرمان های اولیه انقلاب فاصله نگیریم، آینده از آنِ ماست و با تمسک جستن به قرآن کریم و فرهنگ دینی و اهل بیت، تبعیت از رهبری و هدایت های دوراندیشانه ایشان و حضور متراکم و معنادار ما در پشتیبانی از اصل انقلاب می توانیم به پیروزی عظیم دست یابیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo