×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
اجرای راهبرد جهاد اقتصادی تنها راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، سردار زهرایی افزود: با جهاد اقتصادی و شکستن تحریم‌ها می‌توان با اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی مقابله کرد.

وی با بیان این که دشمن همواره با نظام سر عناد داشته است، اقتصاد مقاومتی را راهی دانست که از سوی رهبر معظم انقلاب در زمینه شکست دشمن و خودکفایی در همه زمینه‌های علمی، صنعتی و کشاورزی در کشور مطرح شده است.

زهرایی، بالا بردن جنبه‌های تولید داخلی را مهم‌ترین گام تحقق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: احیای زندگی ساده اسلامی و ایرانی، دوری از تجمل گرایی، مدیریت صحیح، اولویت بندی مسائل اقتصادی، حمایت از صنعت و کشاورزی و بهره گیری از منابع بسیار غنی زیر زمینی کشور، راهکارهای رسیدن و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی در این نشست بیان داشت: گام دوم انقلاب را بسیار مهم برشمرد و گفت: توانمندی و ساماندهی گروه‌های جهادی، کمک به دولت در انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی و کمک به اقتصاد مقاومتی ماموریت و رسالت بسیج سازندگی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: برای کارآفرینی و تسهیلگران اشتغال با همه سختی‌هایی که در این راه می‌کشید این جهاد واقعی و اقتصادی است که شماها خط مقدم این جنگ اقتصادی هستید، پس خسته نشوید و بجنگید نهضت روشنگری و جهاد و بصیرت افزایی جز توسط بسیجیان و جهادگران در این کشور اتفاق نمی‌افتد و مطمئن باشید به فرموده رهبر معظم انقلاب پیروزی با شماست.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo