×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
دستگاه قضا و نیروی انتظامی لازم و ملزم یکدیگرند/ هرمزگان یکی از پنج استان امن کشور است

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار ملکی دیدار و گفتگو کرد.

علی صالحی در جریان این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزجامگان حریم امنیت اظهارداشت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی لازم و ملزوم یکدیگرند و بحمدالله در وحدت و هماهنگی کامل به سر می برند.

وی تصریح کرد: دشمن ستون خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه را هدف گرفته است و سعی دارد نهادهایی نظیر قوه قضاییه، سپاه و نیروی انتظامی را که در راستای اهداف و سیاست های تعیین شده نظام حرکت می کنند، تخریب کند و تلاش دارد این ارکان را به انحای مختلف با دروغ پردازی، شایعه پراکنی و صحنه سازی مورد هجمه قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: با هوشیاری مردم و اتحاد مسئولین، تبلیغات پوشالی دشمن علیه نیروی انتظامی به عنوان سد سدید نظام در مقابله با هنجارشکنان و صیانت از قانون، به جایی نخواهد رسید و به بدخواهان توصیه می کنیم به دنبال گرفتن نقطه ضعف از نیروی انتظامی نباشند چرا که ناکام خواهند ماند.

رئيس کل دادگستري استان هرمزگان در ادامه افزود: حقيقت اين است که تعامل دو دستگاه قضایی و انتظامی، ثمرات بسياري در ارائه خدمت به مردم داشته که خوشبختانه اين تعامل و همکاری محکمتر از همیشه برقرار است.

وي ضمن تقدير از تعامل دو سويه مسئولان انتظامي استان هرمزگان با مجموعه قضايي خاطر نشان کرد: دستورات قضايي زماني مي تواند تأثيرگذار باشد که نيروي انتظامي با شجاعت ، جديت و قاطعيت آنها را اجرا و پیگیری نمايد.

صالحی افزود: با اقدامات ويژه مجموعه قضايي و تلاش شبانه روزی نيروی انتظامي استان هرمزگان فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که اين دستاورد مهم در راستاي تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

رئیس کل دادگستري استان هرمزگان همچنین با تأكيد بر توجه مستمر به پيشگيري از جرائم، گفت: پليس و دستگاه قضائي بايد پيشگيري را در اولويت كار خود قرار دهند چراکه امنيت پايدار با فعاليت ها و اقدامات فرهنگي و آموزشي در جامعه برقرار مي شود.

استان هرمزگان یکی از پنج استان امن کشور است

فرمانده انتظامي استان هرمزگان طي سخناني دستاوردهای دستگاه قضايي استان يعني توسعه امنيت پايدار در اقصی نقاط هرمزگان را بهترين هديه براي مردم برشمرد و افزود: اين اقدام مجاهدانی است که مدبرانه در راه رضاي پروردگار به خدمت مشغول هستند.

فرمانده انتظامي هرمزگان تصريح کرد: اقدامات و نتایج عملکرد و فعاليت هاي دستگاه قضایی استان به لحاظ رواني و معنوي در ايجاد حس امنيت پایدار بسيار مؤثر است.

سردار ملکی تصریح کرد: استان هرمزگان یکی از پنج استان امن کشور است و این موضوع مرهون تلاش و حمایت بی وقفه دستگاه قضایی هرمزگان و همچنین هماهنگی و هم افزایی دادگستری استان با نیروی انتظامی است.

وي در پايان ضمن تقدير از حمايت های مستمر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دستاوردهاي نيروي انتظامي این استان در زمينه کاهش جرائم، پيشگيري از وقوع جرم و کشفيات قاچاق و مواد مخدر را نتيجه تعامل دو جانبه اين دو دستگاه ارزيابي کرد.