×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
قدردانی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از استاندار هرمزگان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین :سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از اقدامات، خدمات موثر و تلاش های جهادی دکتر همتی استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان قدردانی کرد.این لوح سپاس توسط دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه آیین افتتاح مرکز نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت از معتادان متجاهر به دکتر همتی استاندار هرمزگان اهدا شد.

مرکز نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت معتادان متجاهر هرمزگان با مشارکت 15 دستگاه اجرایی دولتی و بخش خصوصی با راهبری استاندار هرمزگان به منظور تداوم و تثبیت مراحل درمان راه اندازی شده است.

تا کنون در هیچ از مناطق کشور مشابه چنین مرکزی برای ساماندهی معتادان متجاهر احداث و راه اندازی نشده و می توان آن را به عنوان یک الگوی موفق در این حوزه معرفی کرد؛ چرا که علاوه بر درمان اعتیاد، برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، آموزش مهارت های شغلی برای فراهم کردن زمینه اشتغال افراد بیمار این مرکز در بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

با توجه به برنامه دولت به منظور تولید سالانه یک میلیون مسکن در سطح کشور، امکان تولید کالاهای خرد مانند تیرچه بلوک، بلوک سقفی و بتنی برای تأمین منابع مالی مرکز و همچنین تامین معیشت بیماران تحت مراقبت و درمان فراهم شده است.

برچسب ها :