×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
پلیس نباید تاوان قصور سایر دستگاه‌ها را بدهد

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، حجت الاسلام محمد عبادی زاده بعد از ظهر چهارشنبه ر آئین تکریم سردار «غلامرضا جعفری» و معارفه سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان هرمزگان، با بیان اینکه امروز در حوزه خدمت و کار بزرگ جهادی هم ورود صدق است و هم خروج صدق، اظهار کرد: سردار رادان با سوابق درخشان و ارزشمندش در دوران خدمتش، امروز سکاندار امنیت داخلی کشور است.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: تمام فضایلی که خداوند برای مجاهدین قرار داده برای مرابطین قرار داده و امروز جایگاه نیروهای فراجا در زمره مرابطین قرار دارد و ارج و منزلتش نزد خداوند بسیار بالاست.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه کنترل خط ساحلی گسترده هرمزگان و هم مرزی با کشورهایی که برخی دالان ورود مواد مخدر است، کار بسیار سخت و دشواری است، عنوان کرد: پدیده برخورد با قاچاق سوخت نیاز به فکر جدی در سطح کلان کشور دارد و فراجا نیاز به حمایت همه جانبه دارد.

وی اضافه کرد: پدیده سوخت قاچاق نیاز به یک نگاه ملی دارد و هرکسی بنا بر وظیفه و سهم خودش در راه مبارزه با این پدیده شوم قدم بردارد و باید همگی دست به دست هم دهند تا شاهد کنترل این موضوع باشیم.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلاتمان بابت غفلت هاست، تصریح کرد: هرچه دستگاه‌های فرهنگی بهتر عمل کنند، فراجا می‌تواند آسان‌تر عمل کند و نباید فراجا تاوان قصور سایر دستگاه‌ها را بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان داشت: هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های مشترک می‌تواند باعث افزایش اقتدار نیروهای مسلح می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo