×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسهیل در ارائه خدمات بانکی به اعضای اتحادیه تعاونی‌های صیادی استان

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به لزوم ارتقای تعاملات سازنده بین شیلات و بانک کشاورزی و تعاونی های صیادی در راستای خدمت رسانی و فراهم سازی بستر توسعه فعالیت های بخش شیلات گفت: خوشبختانه ظرفیت های خوبی برای توسعه فعالیت ها در مسیرتحقق شعارسال وجود دارد که سعی شده با این تفاهم نامه مسیر این مهم هموار تر گردد.

مسعود بارانی افزود : ارتقا سطح همکاری متقابل و مراودت بانکی از طریق تمرکز وجوه و فعالیت های بانکی اعضا در بانک و ارائه خدمات بانکی اعم از ارزی و ریالی ، مالی ، اعتباری و بانکداری الکترونیکی برای جامعه صیادی و زیر مجموعه های اتحادیه تعاونی های صیادی استان را از اهم این تفاهم نامه خواند .

بارانی با اشاره به اینکه جامعه هدف این تفاهم نامه اشخاص حقیقی و حقوقی زیرمجموعه اتحادیه تعاونی های صیادی هرمزگان می باشد تصریح کرد :این تفاهم نامه در جهت تعمیق و توسعه روابط طرفین بارعایت منابع متقابل ودر چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و همچنین تسهیل در خدمات دهی به جامعه صیادی استان هرمزگان با پیگیری شیلات هرمزگان، اتحادیه تعاونی های صیادی استان و بانک کشاورزی تهیه و تنظیم گردید.

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت : مدت زمان اجرای این تفاهم نامه به مدت یکسال می باشد و در صورت توافق طرفین برای دوره های بعدی با تنظیم نامه جدید قابل تمدید خواهد بود.

در ادامه مدیر بانک کشاورزی استان هرمزگان گفت: بی شک این تفاهم نامه می تواند زمینه را برای ارائه پوشش مناسب خدمات بانک کشاورزی به صیادان فراهم سازد.

مهدی جهان نجاتی با اشاره به تعاملات و اقدامات خوب شیلات هرمزگان تصریح کرد: هرمزگان از ظرفیت های خوبی در حوزه شیلات برخوردار است و امید داریم بتوانیم شرایط مناسبی برای بهره برداری حداکثری و تحقق مسیر توسعه ای برای شیلات فراهم سازیم.

در ادامه مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان هرمزگان با اشاره به اینکه این تفاهم نامه از گام های اولیه اتحادیه تعاونی های صیادی استان هرمزگان در راستای خدمت رسانی به جامعه صیادی استان است افزود: امید داریم با حمایت مجموعه شیلات بتوانیم گام های موثری در راستای خدمات رسانی به جامعه صیادی استان داشته باشیم.

علی حاجی زاده تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه و باهمکاری شیلات هرمزگان و بانک کشاورزی جامعه صیادی عضو اتحادیه تعاونی های صیادی استان می توانند از تسهیلات کم بهره، ضمانت های بانکی،خدمات بیمه تکمیل درمان LC داخلی برای شرکت های داخلی تولید کننده ادوات و شناورهای صیادی، تسهیلات خرید ادات صید و … بهره مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo