×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهر تایید محیط زیست هرمزگان بر انقلاب محیط زیستی SKS و تقدیر از کارنامه سبز

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، در این آیین ویژه، حبیب مسیحی تازیانی، مدیرکل محیط زیست استان هرمزگان و بیش از ۱۰ نفر مربیان و کنشگران ورزشی به عنوان سفیران ورزشی حوزه محیط زیست حضور داشتند.

سید عباس حسینی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در این مراسم طی سخنانی با بیان این مطلب که SKS چهارمین فولادساز بزرگ کشور محسوب می شود، اظهار داشت: این مجتمع عظیم صنعتی و فولادی علاوه بر حضور در عرصه تولید صادرات گرا و ارزآوری برای اقتصاد ملی، در زمینه مسئوولیت های اجتماعی شرکتی و حفظ محیط زیست نیز به عنوان اولویت مهم مدیریت هوشمندانه سرزمینی نقش آفرینی دارد.

وی از ثبت رکوردهای متعدد در کارخانجات فولاد سازی و آهن سازی این مجتمع در سال «مهار تورم، رشد تولید» سخن به میان آورد و تصریح کرد: علیرغم محدودیت های تامین انرژی مورد نیاز خطوط تولید و تحریم های ظالمانه در شش ماهه گذشته پنج مورد رکورد روزانه، دو مورد رکورد ماهیانه و ۷ مورد رکورد هفتگی به ثبت رسیده است و علیرغم همه مشکلات و چالش ها، میزان تولید امسال، در همسنجی با مدت مشابه سال پیش، جهش چشمگیری داشته است که مرهون تلاش های کارکنان این مجموعه است.

وی در خصوص ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی نیز تصریح کرد: فولاد کاوه، شهروندی مسئول است و برای ما مهم هست که در محیط پیرامونی چه می گذرد و سعی بر این است تا خیری از مجموعه به همسایه ها برسد.

وی ادامه داد: اعطای رایگان اکسیژن به تمام بیمارستان های استان، احداث مدرسه شش کلاسه در سیریک، تجهیز دو اتاق عمل در سیریک و رودان، تامین آبشرب روستاهای محروم قشم، و کاشت ۱۰۰ هزار اصله نهال حراء در غرب بندرعباس بخشی از اقدامات این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی است.

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به رویکردهای سبز و محیط زیستی این شرکت ادامه داد: ما در بحث محیط زیست به دنبال بهبود نیستیم؛ بلکه رویکرد تحول و انقلاب در این حوزه است و با برنامه سه ساله ای که تبیین شده است به دنبال این هستیم که رقابت پذیری در تراز جهانی بر پایه اندیشه دانش بنیان و پیشرو در فولاد سبز را به عنوان راهبرد کلان خود تبیین و بر این اساس فعالیت کنیم.

در ادامه دکتر مسیحی تازیانی مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان ضمن تجلیل از برگزاری این نشست با حضور ورزشکاران و تشکر از خلاقیت فولاد کاوه در برگزاری این نشست گفت: رویکرد فولاد کاوه در بخش محیط زیست پیشرو و همراه با تحول است. ایفای مسئولیت های اجتماعی متعدد نشان از تحول در این شرکت دارد.

امروز صنعت و مدیران صنعت با رویکرد جدی با محیط زیست همراه هستند؛ چراکه نگاه به محیط زیست کاملا تغییر کرده و از شعار به عمل تبدیل شده است، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز هم در بخش ورزش و هم در بخش درمان و هم در بحث محیط زیست رویکردی تحولی را در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ محیط زیست در تمامی سطوح کارکنان و مدیریت محیط زیست در تمامی فرایندهای سازمان و همچنین مشارکت در طرح های مهم محیط زیستی رویکردی است که قابل تقدیر و الگویی مثال زدنی است.

در پایان این مراسم از مربیان ورزشی به عنوان سفیران محیط زیست تقدیر و تشکر به عمل آمد و پس از آن خانه محیط زیست شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان نخستین خانه محیط زیست صنعت فولاد افتتاح شد.

گفتنی است در بین سفیران ورزشی استانی؛ مجید کشوری، میثم باوقار و عدنان نیکپور از کارکنان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بودند که با توجه با سابقه ورزشی و مربیگری به عنوان سفرای ورزشی محیط زیست معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo