×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار سرکنسول جمهوری خلق چین با مدیرعامل منطقه آزاد قشم/ بررسی حوزه‌های همکاری اقتصادی مشترک

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، پیگیری پروژه مشارکت با شرکت چینی پلی چانگدا در ساخت پل خلیج فارس به عنوان بخشی از طرح شبکه جامع ارتباطی خلیج فارس از موضوعاتی بود که در دیدار عادل پیغامی و شو وی مطرح شد.

گسترش همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با پلت‌فرم همکاری های چند منظوره اقتصادی و تجاری کشورهای عضو پیمان شانگهای شامل نحوه تحرک، مشارکت و همکاری کنسولگری در اجرایی شدن تفاهماتی که سال گذشته به عمل آمده، نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

سرکنسول جمهوری خلق چین در بندر عباس نیز در این جلسه از پیگیری های صورت گرفته جهت رفع مشکل تمدید اقامت و اشتغال اتباع چینی در منطقه آزاد قشم تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود هرچه سریعتر سرمایه گذاری مشترک پیش بینی شده در حوزه های نفتی اجرایی شود.

همچنین در دیدار جداگانه ای سرکنسول با عضو هیئت مدیره سازمان و مدیران اقتصادی سازمان (حوزه نفت و انرژی، شیلات، گمرک، سرمایه گذاری و صنعت) موضوعات دیگری نظیر تعهد سپاری ارزی و نحوه رفع تعهد شرکت های تولیدکننده چینی در منطقه آزاد قشم، مقررات گمرکی منطقه آزاد بخصوص در حوزه های بندری و صادرات مجدد، زیرساخت لجستیک در بندر کاوه و فرودگاه قشم، به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo