×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
ایزوایکو نماد تبلور خودباوری، توانستن و روحیه جهادی

به گزارش تجارت جنوب آنلاین، روح‌الله متفکر آزاد دبیر هیئت رئیسه و عضو کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به هرمزگان و بازدید از صنایع این استان، از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید به‌عمل آورد.

دکتر متفکر آزاد ضمن بازدید از امکانات، تچهیزات و توانمندی های ایزوایکو از پروژه های جاری مجتمع نیز دیدن کرده و از نزدیک در جریان روند تعمیرات شناورها و مشکلات و چالشهای این صنعت قرار گرفت.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید جلسه مشترکی با مدیرعامل، معاونین و مدیران ایزوایکو برگزار کرد و به بحث و گفتگو پیرامون توانمندی‌ها و دستآوردهای صنعت دریایی کشور و مسائل و مشکلات این صنعت پرداخت.

در ابتدا دکتر سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو ضمن ارائه گزارشی کامل از امکانات و تجهیزات منحصر بفرد این مجتمع و حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در ایزوایکو و اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در این صنعت در زمینه ساخت و تعمیرات کشتی‌های محتلف در ابعاد متنوع پرداخت.

مدیرعامل ایزوایکو یکی از بزرگترین چالشهای صنعت کشتی سازی را عدم اعتقاد به توان داخل و سپردن سفارش‌ها به خارج از مرزها عنوان کرد.

در ادامه دکتر متفکرآزاد دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که در حوزه تقنین آنچه نیاز صنایع دریایی است و اقتصاد دریا و توسعه کشتی سازی بدان نیاز دارد، فراهم است، تصریح کرد: ضربات برخی شرکت‌های بین المللی به پروژه‌های نفتی و کشتیرانی، ما را ملزم می‌سازد که حداکثر اتکا را به توان داخلی داشته باشیم.

به گفته متفکر آزاد، لازم است شرکت‌های دانش بنیان را هم در امور خودتان درگیر کنید تا آنها هم رشد کنند چرا که کشور به آن بسیار نیاز دارد.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: توسعه سواحل مکران به صنایع دریایی هم نیاز دارد و ایزوایکو در این میان می‌تواند نقش آفرینی کند.

متفکر آزاد همچنین ضمن تأکید بر اینکه سفارش به داخل باید جدی پیگیری شود و مجلس آن را مطالبه می‌کند. از مدیران و متخصصان ایزوایکو خواست تا در رابطه‌ای تنگاتنگ با مجلس، هر کمک و رایزنی فرادستی برای حمایت از کشتی‌سازی لازم باشد را مطرح و دنبال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

wp-puzzle.com logo